--> הצרת הקפים לקיץ, + קופון מבצע הטבה כפולה, מאת צילי קרן | BliGil - טיפוח ויופי

הצרת הקפים לקיץ, + קופון מבצע הטבה כפולה, מאת צילי קרן

לרדת במשקל זה לא קל ומעטים ביננו לא עסוקים בחיפוש לנס. קשה מאד לאנשים לחרוג מהרגליהם של אורח חיים לא בריא ולעבור לתזונה דלת קלוריות ו...


לרדת במשקל זה לא קל ומעטים ביננו לא עסוקים בחיפוש לנס. קשה מאד לאנשים לחרוג מהרגליהם של אורח חיים לא בריא ולעבור לתזונה דלת קלוריות ופעילות גופנית אינטנסיבית, שהם המפתח להורדת משקל. אנשים רבים, נשים וגברים מחפשים פתרונות קלים אם בשימוש בתרופות לא מוכחות ולעתים גם מסוכנות,ועם ברכישת מוצרים מגוחכים להורדת משקל, ואף ניתוחים.

לאחרונה פיתחו מדענים דרכים חדשות לשטוף את תאי השומן שלנו החוצה ללא סכין מנתחים או שאיבת שומן. פיתוח חדשני הנלחם בשומן ובעודף משקל עם משהו קצת יותר מתקדם: קירור וחימום.

שני תהליכים פופולאריים חדשים המבוססים על טכנולוגיות חימום וקירור, שמקפיאות וממיסות את שומן הגוף. הציוד הרפואי והטכנולוגיה קיבלו אישוריי FDA ויש לזה חשיבות רבה .

הקפאת שומן, אשר אימצה את השם CoolSculpting, היא דרך להמיס את תאי השומן מתחת לעור, ומאפשרות לגוף בסופו של דבר לסנן את התאים המתים החוצה דרך השתן, מה שמשאיר אותך עם פחות רקמות שומן מבעבר. העור נשאר ללא פגע (ללא כוויות קור!), אבל הרקמה השומנית מצטמקת. זה מוזר, אבל זה עושה את העבודה עבור מספר הולך וגדל של לקוחות מרוצים.

במאמר במגזין Gizmodo המפרט את התהליך, מסביר כי CoolSculpting הפך לאחד, אם לא "ה" טכניקה הפופולארית ביותר לעיצוב הגוף ( contouring) באמריקה. זה לא זול אבל כשיש תוצאות המחיר הוא לא העיקר. המחיר בארה"ב נע בין $ 400 ל $ 1,500 לכל מפגש (בישראל המחיר נמוך בהרבה).

הקפאת השומן שלך מביאה לירידה של 20% עד 25% במספר תאי השומן באזור מטופל. זה בערך 40 סמ"ק. לא ניתן להאיץ את התהליך- צריך לבחון מראש ובזמן הטיפולים את מספר הטיפולים הנדרש (הרי בואו נהיה כנים , לקח כמה שנים להגיע למצב הקיים).

גברים ונשים כאחד פונים להקטין היקפים: לקראת הקיץ הקרב נשים מבקשות להיפטר מהבטנונת שהתפתחה בחורף ומהירכיים שהתעבו במטרה להרגיש טוב יותר בבגד הים ובבגדי הקיץ.

גברים מבקשים להוריד את היקף הבטן והצטברות השומן בחזה כדי לחטב יותר את הגוף ולהרגיש נוח יותר.

חלק מהפונים אלי לטיפול הינם אנשים פעילים ספורטיבית שמבקשים לכוון את הירידה דווקא לאזורים מסויימים.

טיפולי המסת שומן מתבצעים כאמור באמצעות קור הממיס את השומן שמופרש עם השתן החוצה. הטיפול מתבצע אחת לחודש ואינו כרוך בכאב או בתופעות לוואי. מיד לאחר הטיפול נמשכת שיגרת החיים כרגיל. מומלצת תזונה דלת פחמימות ונטולת סוכרים ושתיית מים מרובה.לרוב נדרשים 3-9 טיפולים.

בהצלחה, 
שאלות בנושאי הכתבה ובנושאים נוספים ניתן להפנות אל צילי קרן

תגובות

שם

איפור וטיפול,32,טיפול רפואי,12,מניסיוני האישי,7,
rtl
item
BliGil - טיפוח ויופי: הצרת הקפים לקיץ, + קופון מבצע הטבה כפולה, מאת צילי קרן
הצרת הקפים לקיץ, + קופון מבצע הטבה כפולה, מאת צילי קרן
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEia54EDoL1oRveMQjyKWB5v1XScHlqyXENFwgRH-r5X7TY2mOl5DEdQprdz57i8SkvFb_CQlzpaRYw-NfWz5OWGPd57CwPVf7nn3BuKuhoj9pfQhMvsAl4shFaG59SP57-FdwHqERazpbE/s1600/Fat-Body-Health-.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEia54EDoL1oRveMQjyKWB5v1XScHlqyXENFwgRH-r5X7TY2mOl5DEdQprdz57i8SkvFb_CQlzpaRYw-NfWz5OWGPd57CwPVf7nn3BuKuhoj9pfQhMvsAl4shFaG59SP57-FdwHqERazpbE/s72-c/Fat-Body-Health-.jpg
BliGil - טיפוח ויופי
http://beauty.bligil.co.il/2019/05/blog-post.html
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/2019/05/blog-post.html
true
2136394277905969635
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy