--> תרגילי יוגה לפנים, מאת נועה מוסקט | BliGil - טיפוח ויופי

תרגילי יוגה לפנים, מאת נועה מוסקט

בגיל כלשהו פתאום אנחנו שמים לב שיש לנו סנטר כפול או נפול עוד חלק לסנטר.. וזה לא מתוח כמו פעם,, וזה גם לאו דווקא תלוי במשקל. כאשר אנו מז...


בגיל כלשהו פתאום אנחנו שמים לב שיש לנו סנטר כפול או נפול עוד חלק לסנטר.. וזה לא מתוח כמו פעם,, וזה גם לאו דווקא תלוי במשקל. כאשר אנו מזדקנים עור הפנים והצוואר נהיה רפוי יותר ולכן נוצר מעין סנטר כפול. בנוסף, ככל שאנו מתבגרים אנו נוטים להסתכל מטה, בין אם להיות זהירים ולראות לאן אנו הולכים ובין אם הקושי להחזיק את הראש גבוה ומתוח כמו בעבר. גם תנוחה זו של החזקת הראש, גורמת להצטברות של קפלים מתחת לסנטר לאורך השנים.

הסתכלות למטה באופן קבוע גורמת להתרפסות והיחלשות של הסנטר. המבט הקבוע למטה גורם לשרירים שמחזיקים את הסנטר להתרכך ולהפסיק לפעול, ולהתרחב בכדי לתמוך בראש שנשען קדימה ובשכבת השומן הקלה שנוצרת במקום. גם העור באזור הסנטר ומתחתיו מתרכך ובכך מאפשר לראש לרכון קדימה ולהסתכל למטה ללא הפרעה. עקב כל השינויים האלה העורף מוטה קדימה בזווית לא נכונה ובכדי לכפר על כך הגוף יוצר תיקון ועיקום מיותר, שפוגע בעמוד השדרה ואף גורם לכאבי גב. וכן - כל זה התחיל מראש מורכן למטה!

תשומת לב למבט שלכם:
הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לשים לב לאן המבט שלכם פונה. תשומת הלב לכיוון של המבט היא השלב הראשון ביצירה השינוי. לאחר שהבנתם את המשמעות וההשפעה של המבט למטה, יהיה לכם קל יותר וגם חשוב יותר להתמיד בלהביט קדימה, וזה השלב בו צריך להתחיל להתאמן על הצוואר 
על השרירים והגמישות, בכדי להעלים את ה"סנטר הכפול" שנוצר שם ולהחזיר לאזור את היופי הטבעי שלו, ובכדי להרים את הראש בגאווה.

כיצד עושים זאת בפועל: קודם כל כמה טיפים חשובים.

1. כאשר אתם מול מסך מחשב הקפידו שהמבט יהיה על המסך והידיים בגובה ההקלדה. אם יש צורך, הניחו את המחשב על גבי מצע קשיח בכדי להגביה אותו ורכשו מקלדת להקלדה בנפרד. אף פעם לא מאוחר מדי להתאמן על הקלדה עיוורת בכדי שלא תצטרכו להביט מטה תוך כדי הקלדה.

2. כאשר אתם מחזיקים נייד או קוראים ספר, סביר להניח שאתם עושים זאת עם מבט כלפי מטה. זה לא קל וקצת מוזר להחזיק את הנייד או הספר מול הפנים ואף מעייף מעט את השרירים אך לאחר שתתמידו תשימו לב להבדל המשמעותי ואף תתרגלו.

3. כאשר אתם הולכים ברחוב או יושבים ומתבוננים בנוף - שימו לב לאן המבט שלכם פונה. נסו להישיר מבט עד כמה שניתן, להרים את הראש גבוה בגאווה, לפתוח את החזה ולנשום... להסתכל קדימה כמה שיותר. תופתעו לראות כמה דברים חדשים תגלו!

ועכשיו תרגיל להפעלה מחודשת של שרירי הצוואר: לפזר נשיקות!

· הפנו את הראש לאלכסון ימינה והרימו אותו מעט למעלה. ב 45 מעלות הצידה ולמעלה. · עכשיו צמצמו את השפתיים לצורת נשיקה ושילחו אותה לאלכסון אליו מופנות הפנים.
החזיקו את תנועת הנשיקה 3 שניות ושחררו, · חיזרו על התנועה 3 פעמים ושחררו.
לאט להעביר את המבט לצד השני ולחזור על אותן פעולות בצד שמאל.
לסיום הפנו מבט קדימה, עיצמו עיניים, נשמו כמה נשימות והתמקדו בתחושות החדשות באיזור הצוואר והשפתיים.

חשוב מאוד לא לבצע את התרגיל במידה ויש כאב באזור האוזניים והצוואר או הראש באופן כללי. כמו כן יש לבצע את התרגיל רק לפי יכולות המסוגלות ואם התרגיל מפריע או חלילה מכאיב- להפסיק לאלתר.

במידה והכל תקין מומלץ להמשיך ולתרגל, ואל תשכחו- להרים מבט!
נועה מוסקט, מורה מוסמכת ל'יוגה פנים' .

תגובות

BLOGGER: 2
Loading...
שם

איפור וטיפול,32,טיפול רפואי,12,מניסיוני האישי,7,
rtl
item
BliGil - טיפוח ויופי: תרגילי יוגה לפנים, מאת נועה מוסקט
תרגילי יוגה לפנים, מאת נועה מוסקט
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjIoK9wfIvD7EO0FFfKmVcEsdGhBgTw9qKLiBo44PYcEddD3YGOf23mN5uoB1QeM0oCkRN8CUjAa0eB-He0yTuYlPt4Vf8jJy1QXYzoNufFbKET9pv3Te-rq24tHBAIttcc11vlS4pXPgk/s1600/air-kiss.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjIoK9wfIvD7EO0FFfKmVcEsdGhBgTw9qKLiBo44PYcEddD3YGOf23mN5uoB1QeM0oCkRN8CUjAa0eB-He0yTuYlPt4Vf8jJy1QXYzoNufFbKET9pv3Te-rq24tHBAIttcc11vlS4pXPgk/s72-c/air-kiss.jpg
BliGil - טיפוח ויופי
http://beauty.bligil.co.il/2020/05/blog-post_31.html
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/2020/05/blog-post_31.html
true
2136394277905969635
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy