--> המדריך המלא לטיפול בכתמי עור, מאת ד'ר להבית אקרמן | BliGil - טיפוח ויופי

המדריך המלא לטיפול בכתמי עור, מאת ד'ר להבית אקרמן

ד'ר להבית אקרמן, טיפול בכתמי עור בואו נבהיר... המדריך המלא לטיפול בכתמי עור ומניעת התפתחותם מלכתחילה וגם טיפים ועצות כתמים כהים על עור ה...

ד'ר להבית אקרמן, טיפול בכתמי עור

בואו נבהיר... המדריך המלא לטיפול בכתמי עור ומניעת התפתחותם מלכתחילה

וגם טיפים ועצות

כתמים כהים על עור הפנים, הם עוד תופעה של מה שנקרא בשפה המקצועית "היפרפיגמנטציה" - בעיית עור נפוצה ומטרידה. בין אם הכתמים נוצרו בעקבות חשיפה מרובה לשמש, הריון, אקנה או סימני הזדקנות העור, נדמה לפעמים שאין פתרון מלבד להשלים עם הקיום שלהם.

ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת העור ויועצת מדעית למותג הדרמו קוסמטיקה וישי מסבירה: בהחלט שניתן לטפל בכתמי עור ולעיתים למנוע אותם. לפני שנלמד כיצד מטפלים בכתמים על עור הפנים, קודם נבין מדוע הם נוצרים. הסיבה המרכזית והנפוצה ביותר היא כמובן חשיפה לשמש. במדינה שטופת שמש כמו שלנו, אנו מוכרחים לדעת שחשיפה מרובה בהכרח יכולה לעודד היווצרות של כתמים כהים על עור הפנים. סיבה שכיחה נוספת היא כמובן אקנה ופצעונים, בעיקר כאלו שניסינו לטפל בהם לבד בלי עזרה מקצועית, ואותו פצע שנותר עם הזמן הפך לכתם כהה על עור הפנים שלנו. כמו כן יש פיגמנטציה המושפעת מהורמונים ומחמירה בעקבות הריון או נטילת גלולת. ללא קשר לסיבת הפיגמנטציה, אך חשיפה לשמש תמיד תחמיר אותה.

כתמים כהים על פני העור מתרחשים כאשר נוצר עודף של מלנין - הפיגמנט האחראי על צבע העור. כתמים כהים יכולים לעיתים להיות בולטים ברמה כזו שאנחנו נתקשה להפחית את המראה שלהם גם בעזרת איפור, אך אם נשתמש במוצרים הנכונים ובשגרת טיפוח מדויקת ועקבית לאורך זמן, בשילוב המלצות של מומחי עור נוכל לסייע לעור הפנים שלנו במניעת הופעת כתמים נוספים ואיזון גוון העור הנוכחי, לגוון בהיר ואחיד יותר למראה. אז כן. זה אפשרי".

רכזתי מספר טיפים לקיץ העוזרים להשיג גוון עור בהיר ואחיד יותר:

חשוב חשוב הגנה לפני הכל - ההגנה מספר אחת נגד כתמים כהים (ונגד כל סימני ההזדקנות האחרים ) היא שימוש יומיומי בקרם הגנה מקרינת השמש, ועדיף כזה עם הגנה רחבה. חשוב לראות בקרם ההגנה טיפול של ממש. אם לא נגן ברמה היומית על עור הפנים, הפיגמנט יישאר. רק למרוח מייק אפ עם הגנה מהשמש זה בהחלט לא מספיק. בכדי להשיג הגנה יעילה כמו של קרם הגנה רחב טווח,
חשוב לשים פי 7 או 10 מהכמות שיש במייק אפ עם קרם ההגנה. לכן, אנחנו מוכרחות להעניק לעור שלנו הגנה ייעודית עם קרם ייעודי לעור הפנים.

לא לפוצץ פצעונים לעולם!!! - יש כאלו שהתחביב האהוב עליהם, זה פיצוץ פצעונים. או בצורה העדינה יותר, "להוציא שחורים ". בעוד שקוסמטיקאיות מוסמכות יודעות כיצד לבצע פעולות כאלו מבלי לפגוע בעור הפנים, אנחנו מוכרחים להימנע מזה. כל פעולה כירורגית כזו שאנחנו מבצעים בין אם זה גירוד או הוצאת פצעון – מעודדת היווצרות של מלנין וכך מעודדת היווצרות של כתמים כהים כחלק מהליך ההחלמה הטבעי של העור. ההמלצה שלנו היא תמיד לתת למומחים לטפל בבעיה, ולא לנסות לפתור אותה בעצמנו.

חומצה גליקולית - אם יש לך כתמים כהים על עור הפנים, או גוון לא אחיד, חומצה גליקולית יכולה לסייע על ידי הסרה עדינה של תאים מתים על השכבה העליונה של עור הפנים, וכך בצורה איטית ובטוחה להפחית את הכתמים. כאשר התאים מוסרים, נחשף עור בגוון אחיד יותר וכתמים כהים נראים בהירים ופחות בולטים לעין. הבעיה בחומצות באופן כללי הוא ששימוש בהן בריכוז גבוה עלול לגרות את העור מה שבסופו של דבר יכול להחמיר את הפיגמנטציה. ולכן יש להשתמש בתכשירים שאינם מגרים את העור כמו חומצה הנמצאת באמפולות גלוקו סי, שם יש שילוב נכון ומאוזן של שלוש חומצות).

מומלץ מידי בוקר בקרם הגנה בשילוב חומצה היאלורונית - במהלך כל השנה (לא רק בימי הקיץ) עם היציאה החוצה מומלץ להשתמש בקרם ההגנה לפנים המעניק מערכת סינון רחבה וארוכה יותר נגד קרני UVA וקרני UVB בשילוב חומצה היאלורונית ומים טרמליים. החומצה ההיאלורונית תעזור לשמור על הלחות בעור.

מידי לילה - להשתמש באמפולות שהן ייעודיות בטיפול ובכתמים על עור הפנים ובסימני הזדקנות. האמפולות המכילות שילוב של רכיבים שנבחרו בקפידה, חומצה גליקולית, חומצה היאלורונית וויטמין C ועוד. לאחר חודשיים של שימוש באמפולות ניתן לראות הפחתה משמעותית במראה הכתמים וסימני הפיגמנטציה.

ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת העור ויועצת מדעית למותג הדרמו קוסמטיקה וישי.

תגובות

שם

איפור וטיפול,32,טיפול רפואי,12,מניסיוני האישי,7,
rtl
item
BliGil - טיפוח ויופי: המדריך המלא לטיפול בכתמי עור, מאת ד'ר להבית אקרמן
המדריך המלא לטיפול בכתמי עור, מאת ד'ר להבית אקרמן
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgIoYxA-1T26YtDzf1y__rT6rew2f2hW4nKuJTMUDpX-CastquW71Iyp9DPwhycOVSUoiXMRGd4Pw1nKVYUZqMj8FgVPxFr-6T1mHPHtvJ01SfOQraQims4JiHZCy1oXWYasxZ9pqNu4NQ/s16000/%25D7%259B%25D7%25AA%25D7%259E%25D7%2599+%25D7%25A2%25D7%2595%25D7%25A8+2.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgIoYxA-1T26YtDzf1y__rT6rew2f2hW4nKuJTMUDpX-CastquW71Iyp9DPwhycOVSUoiXMRGd4Pw1nKVYUZqMj8FgVPxFr-6T1mHPHtvJ01SfOQraQims4JiHZCy1oXWYasxZ9pqNu4NQ/s72-c/%25D7%259B%25D7%25AA%25D7%259E%25D7%2599+%25D7%25A2%25D7%2595%25D7%25A8+2.jpg
BliGil - טיפוח ויופי
http://beauty.bligil.co.il/2021/04/blog-post.html
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/2021/04/blog-post.html
true
2136394277905969635
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy