--> עצות לטיפוח קוסמטי ואיפור בעור בוגר מאת אלה טל מאפרת מקצועית ומומחית בעור בוגר | BliGil - טיפוח ויופי

עצות לטיפוח קוסמטי ואיפור בעור בוגר מאת אלה טל מאפרת מקצועית ומומחית בעור בוגר

ככל שאנחנו מתבגרות גם העור שלנו מתבגר והמקומות הראשונים שניתן לראות את זה הם הפנים והצוואר שחשופים יותר משאר חלקי הגוף. העור מתייבש ו...


ככל שאנחנו מתבגרות גם העור שלנו מתבגר והמקומות הראשונים שניתן לראות את זה הם הפנים והצוואר שחשופים יותר משאר חלקי הגוף. העור מתייבש ונהיה דק יותר, מאבד את האלסטיות הטבעית, קמטוטים נוצרים בעיקר סביב העיניים, קמטי הבעה מתקבעים, כהויות ופיגמנטציה...
אבל זה לא אומר שאנחנו צריכות להשלים עם המצב, וזה אפשרי בהחלט! 
נשים שהקפידו על טיפוח עור הפנים בצעירותן, ונמנעו משהייה בשמש, קוצרות את הפירות עכשיו, אבל גם מי שלא ידעה בצעירותה איך וכמה לשמור על עור פנים מטופח, יכולה לאמץ לעצמה שגרת טיפוח ואיפור יומית אשר תשמר את המצב הקיים ותמנע התדרדרות, ובמקביל אף תשפר את מה שצריך (ותסתיר את מה שרוצים...)
לפני שאת מתחילה להתאפר, באיפור ובצורה שמתאימה כמובן לעורך ולגילך, חשוב לשמור על טיפול העור ושמירה על הלחות שלו. 
טיפוח העור ושמירה על הלחות:
כבר מגיל 20 מומלץ להתחיל להשתמש בקרמים למיניהם לעור הפנים אבל כמו שציינו- אף פעם לא מאוחר מדי! הלחות חשובה ביותר להחזרת הגמישות והאלסטיות לעור הפנים ולכן שני המוצרים החשובים ביותר שעלייך להשתמש בהם הם- קרם לחות המותאם לעורך וסרום.
אל תוותרי על הסרום:
שכבת הלחות הראשונה בבוקר לאחר שטיפת הפנים היא הסרום, אשר מכיל תמצית מרוכזת של חומרים פעילים – ויטמינים, מינרלים, שמנים, תמציות צמחים, חלבוני חיטה ואף חומצה הילאורונית. כל אלה מאפשרים לסרום לחדור עמוק יותר לתוך העור ולהיספג היטב. 
את הסרום יש להתאים לסוג העור ולמצב שבו הוא נמצא, ישנו סרום ממצק, משקם, ואפילו סרום שמתאים לגוון עור לא אחיד ועוד עם פיגמנטציה. חלק מהסרומים מכילים חומרי הבהרה וישנם כאלה המדמים את פעולת הבוטוקס ומסייעים בהחלקת הקמטים לכן חשוב לבחור היטב את הסרום המתאים עבורך.
קרם פנים:
לאחר שהסרום נספג היטב בעור הגיע השלב של קרם הפנים. תפקידו להעניק אקסטרה לחות לעור ולכן חשוב לא לוותר עליו. אם אינך בטוחה בסוג העור שלך רכשי קרם פנים שמתאים לכל סוגי העור, על בסיס מים. רצוי ומומלץ להתייעץ עם אשת מקצוע ולהתאים את קרם הפנים לסוג העור ולמצבו. 
לא לשכוח קרם עיניים:
אזור העיניים רגיש במיוחד, ורוב הקמטוטים וקמטי ההבעה יופיעו בו קודם. חשוב להקפיד על שימוש יום יומי בקרם עיניים עשיר בחומצה היאלורונית שתפקידה לשמור על נפח העור ולעודד את העור לייצר לחות באופן טבעי, דבר הקורה פחות ופחות עם השנים והגיל. 
לפני השינה מטומלץ להשתמש בקרמים עשירים יותר. 
איך להתאפר בגיל מבוגר?
לאחר השימוש בסרום וקרם הלחות, העור חלק וגמיש יותר ומאפשר להתאפר בצורה שתחזיק מעמד זמן רב יותר. כוח המשיכה עושה את פעולתו הטבעית גם על הפנים שלנו ולכן עלינו להשקיע באיפור על מנת לייצר מראה של פנים מתוחות ומורמות. 
השלב הראשון- מייקאפ וקונסילר
לעור בוגר מומלץ להשתמש במייקאפ במרקם דק ועדין, עדיף מייקאפ נוזלי אשר יספק כיסוי טוב אך לא יצריך שכבה עבה מדי. במידה והמייקאפ עדיין לא עדין מספיק- ניתן לדלל אותו עם מעט קרם לחות על בסיס מים.
את המייקאפ יש למרוח על הפנים בעזרת מברשת עגולה או על ידי שימוש בספוגית ולא עם האצבעות, ככה תתקבל מריחה אחידה וטבעית ללא סימנים. 
קונסילר להסתרה- גם קונסילר מומלץ לרכוש במרקם נוזלי כאשר חשוב להשתמש בגוון התואם לגוון המייקאפ ומתחת לעיניים להעזר בקונסילר כהה יותר למניעת כהויות מתחת לעיניים.
השלב השני- סומק
את הצלליות ואת הסומק מורחים ישירות על המייקאפ ולא כשלב סופי לאחר הפידור, מהסיבה שככה הם יחזיקו מעמד לאורך זמן רב יותר. מכיוון שבעור בוגר יש יותר קמטים וקמטוטים יש להימנע מצלליות וסומקים מבריקים או מנצנצים שרק יבליטו את הקמטוטים והקמטים. הגוונים המומלצים גם לסומק וגם לצלליות הם גוונים חומים, אפרסק, שמנת.
השלב השלישי- פודרה:
את הפידור הסופי לאחר הסומק יש לעשות במברשת מתאימה, ולהשתמש בפודרה המגיעה בתפזורת ולא בפודרה דחוסה. פודרה בתפזורת היא קלילה יותר וחודרת פחות לעור וככה היא מספקת ייבוש כללי של כל האיפור וקיבוע של המראה לאורך זמן. 
השלב הרביעי- עיניים וגבות
למקרה ששכחת, גם הריסים הם שערות... ולכן גם הם עם השנים מתקצרים ומתדלדלים, לעיתים עד שקיפות מלאה. בגיל מסוגר מאוד חשוב לא לוותר על השימוש במסקרה וגם לא להסתפק במריחה אחת. מרחי שכבה אחת דקה, המתיני שיתייבש ומרחי עוד שכבה. אפשר גם יותר משתי שכבות עד שתגיעי למראה הרצוי. ישנן מסקרות מאריכות וישנן מעבות- השתמשי בכמה סוגים. יש גם אפשרות להדבקת ריסים בודדים במידה ויש צורך.
אל תשכחי את הגבות! עם הגיל גם חל דילול של השערות לא רק בראש אלא גם בגבות ולכן אני ממליצה להחזיק- עיפרון גבות, מברשת גבות וגם ג'ל גבות. את הגבות יש לסרק עם המברשת, למלא בעת הצורך בעיפרון גבות ולסיים בשימוש בג'ל גבות לשמור על השערות שתישארנה במקומן. 
השלב האחרון- שפתיים!
השנים מראים את אותותיהן גם על השפתיים אשר מאבדות גם מהצורה וגם מהנפח שלהן. בגיל מבוגר ההמלצה היא לתחום את השפתיים בעיפרון שפתיים ואז למלא אותן באותו עיפרון ומעליו למרוח אודם באותו גוון. מטרת העיפרון היא למנוע גלישה של האודם לתוך החריצים של השפתיים, ומאותה סיבה מומלץ להשתמש באודם ולא בגלוס. 
בשביל לא להגזים במראה חשוב לבחור אם מדגישות את העיניים או את השפתיים ולא את שניהם! במידה והחלטתן על צללית ומסקרה בולטת, אפרי את השפתיים באיפור טבעי ולהיפך.
וזכרי- זה שעברת את גיל החמישים ממש לא אומר שאת צריכה להפסיק להשקיע ולטפח, אלא פשוט להשקיע ולטפח בהתאם לגילך ולמצב עורך. 
אלה טל- מאפרת מקצועית ומומחית בעור בוגר


תגובות

שם

איפור וטיפול,32,טיפול רפואי,12,מניסיוני האישי,7,
rtl
item
BliGil - טיפוח ויופי: עצות לטיפוח קוסמטי ואיפור בעור בוגר מאת אלה טל מאפרת מקצועית ומומחית בעור בוגר
עצות לטיפוח קוסמטי ואיפור בעור בוגר מאת אלה טל מאפרת מקצועית ומומחית בעור בוגר
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEie2YcTPa0vBasnNlnFFph9AEBbbr4CpxfV92pwcASwbNl7FY9wVua85-kkZHWon9RxQBHtSaF8HHRYgLAY4weXF0FlKJIzZj_M5ig6WdzwrkFIz2s-Iu1R8FVzyk-lqzVNIvSNnX3MdW8/s1600/adult-female-face.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEie2YcTPa0vBasnNlnFFph9AEBbbr4CpxfV92pwcASwbNl7FY9wVua85-kkZHWon9RxQBHtSaF8HHRYgLAY4weXF0FlKJIzZj_M5ig6WdzwrkFIz2s-Iu1R8FVzyk-lqzVNIvSNnX3MdW8/s72-c/adult-female-face.jpg
BliGil - טיפוח ויופי
http://beauty.bligil.co.il/2018/11/blog-post.html
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/2018/11/blog-post.html
true
2136394277905969635
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy