--> איזה סוג עור יש לנו, ואיך נטפל בו, מאת אלה טל | BliGil - טיפוח ויופי

איזה סוג עור יש לנו, ואיך נטפל בו, מאת אלה טל

לפני שמנקים את הפנים, לפני שמורחים אותן בקרם והרבה לפני שמתאפרים- חשוב לדעת איזה סוג עור יש לנו. הסיבה היא שחשוב להתאים את כל מוצרי הט...


לפני שמנקים את הפנים, לפני שמורחים אותן בקרם והרבה לפני שמתאפרים- חשוב לדעת איזה סוג עור יש לנו. הסיבה היא שחשוב להתאים את כל מוצרי הטיפוח- מהקרם דרך המייקאפ ועד הסבון לסוג העור, אחרת מלבד העובדה שלא נטפח אותו כמו שצריך- אפשרי אפילו להזיק לו.
ישנם כמה סוגי עור, יש עור שמן ונוטה לפצעונים, עור מעורב שזהו עור רגיל נוטה לשמן, עור רגיל נוטה ליבש, עור יבש ועור יבש עד מאוד.
איך נדע לזהות מהו סוג העור שלנו?
עור שמן:
ניקח נייר טישו ונניח אותו על המצח למספר שניות. אם על הטישו מופיעים שתמי שומן- הרי שיש לכם עור שמן.
איך מנקים? מנקים את העור בסבון ללא סבון או בפילינג משחתי ולאחר מכן מורחים קרם פנים המיועד לעור שמן.
עור מעורב:
ננקה את הפנים בסבון ולאחר מכן נניח טישו על המצח. אם ישנם כתמי שומן מעטים ורק במרכז הטישו- הרי שיש לכם עור מעורב.
בדומה לעור שמן ננקה את הפנים בסבון ללא סבון או בפילינג משחתי. לאחר מכן נמרח קרם פנים המתאים לעור מעורב.
עור יבש:
נלחץ עם האצבע במרכז הלחי. אם העור מתיישר חזרה מיידי- יש מספיק לחות בעור. אבל אם נשאר שקע במקום בו לחצנו וחסרה גמישות בעור- העור יבש.
ננקה את העור בעזרת שמן הידרופילי או סבון לעור רגיל נשתמש בפילינג שיאפשר לקרם ההזנה לחדור ביתר קלות לעור. לאחר מכן נמרח סרום שמכיל קולוגן ו/או חומצה הילארונית, ולסיום נמרח קרם לחות גם שמכיל קולוגן ואו חומצה הילארונית .כך נחזיר את הגמישות ואלסטיות כמה שיותר לעור הפנים.


בחירת קרם לחות מתאים:
את בחירת הלחות חייבים לעשות בהקפדה ובהתאמה לסוג העור. כמו כן חשוב במיוחד לא להתפתות לרכוש מוצרים זולים ללא המלצות או כאלה שמבטיחים שינוי ב100% מיידי ומהיר. בחרו מוצר מתאים לאחר התייעצות עם אשת מקצוע שכן רק המוצר הנכון באמת יעשה את העור מבריק , רענן יותר חי ובריא. מוצר שלא מתאים עלול להזיק לו ולגרום לפעולה ההפוכה.
חשוב לבדוק אילו מרכיבים הקרם מכיל, לאיזה סוג עור הוא מתאים, והאם הוא בפיקוח של משרד הבריאות. חשוב לבדוק בדיוק מהם הרכיבים ולבדוק שאין תגובה אלרגית בחלק קטן של היד לפני שמורחים על הפנים. גם חברות טבע שרוקחות מוצרים קוסמטיים וטבעיים לא יכולות להבטיח שלא תהיינה תגובות אלרגיות או רגישות לאחד החומרים.
איך נבחר את המוצר הטוב ביותר לנו? 
חשוב מאוד לדעת מה סוג העור שלכם- רגיל ,שמן , מעורב, יבש. הקרם צריך להכיל רכיבים פעילים על מנת להחזיר גמישות ורכות לעור והיכולת לשמור את הלחות במשך היום. רצוי גם שהקרם יכיל מקדם הגנה ואם לא אז להקפיד למרוח מקדם הגנה על גבי הקרם לחות . השמש הישראלית היא חזקה והפנים הן הראשונות שחשופות אליה ולכן יש צורך להגן עליהן במשך היום- ולא רק בקיץ!
הרכיבים החשובים שיהיו בקרמים שאנו משתמשים לפנים:
חומצה ההיאלרונית - מרכיב טבעי שמיוצר בגוף שלנו באופן טבעי מחדשת את העור ומוסיפה לו לחות.
ויטמין E -עוזר להתחדשות העור מקל ועוזר לחשיפה לשמש
קלוגן ואלסטין- טוב לאנטיאיגינג ושמירה על לחות העור וגמישות
חשוב לדעת שגם אם אנחנו מכירים את סוג העור שלנו, הוא משתנה עם עונות השנה וגם בהתאם לגיל ומצבים בריאותיים ונפשיים. היו קשובים למצב העור, שמרו על הניקיון שלנו והעניקו לו לחות באופן קבוע על מנת לשמר אותו. קרם לחות מתאים יעשה את העבודה הטובה ביותר ולכן חשוב להקפיד- גם על בחירת הסוג המתאים וגם על השימוש היום יומי בו.
אלה טל,
מאפרת מקצועית המתמחה בעור בוגר

תגובות

שם

איפור וטיפול,32,טיפול רפואי,12,מניסיוני האישי,7,
rtl
item
BliGil - טיפוח ויופי: איזה סוג עור יש לנו, ואיך נטפל בו, מאת אלה טל
איזה סוג עור יש לנו, ואיך נטפל בו, מאת אלה טל
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhzXylnQK1V30j1mhmzBEcilKM3wNuPHOuUH96-tmA0kthRw1Ewlk6YbGnesFVypmApHkRslB6ao_RtaOACOy4agu0lzH9fBEjULnO53EcTwDhbDEGbtzL7r3ZdjNBgMXMyOGhG4KIrx4c/s1600/adult-beautiful-beauty-371126.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhzXylnQK1V30j1mhmzBEcilKM3wNuPHOuUH96-tmA0kthRw1Ewlk6YbGnesFVypmApHkRslB6ao_RtaOACOy4agu0lzH9fBEjULnO53EcTwDhbDEGbtzL7r3ZdjNBgMXMyOGhG4KIrx4c/s72-c/adult-beautiful-beauty-371126.jpg
BliGil - טיפוח ויופי
http://beauty.bligil.co.il/2018/11/blog-post_60.html
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/2018/11/blog-post_60.html
true
2136394277905969635
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy