--> מסקרה על אי בודד, מאת המאפרת אלה טל | BliGil - טיפוח ויופי

מסקרה על אי בודד, מאת המאפרת אלה טל

אם היו שואלים אותי מה תיקחי אתך לאי בודד אז התשובה שלי היתה - מסקרה!  ואני מאמינה שכל מאפרת היתה עונה את אותה התשובה.  הרי גם אם נמר...


אם היו שואלים אותי מה תיקחי אתך לאי בודד אז התשובה שלי היתה - מסקרה! 
ואני מאמינה שכל מאפרת היתה עונה את אותה התשובה. 
הרי גם אם נמר יבוא לטרוף אותך או תתקלי בשבט קניבלים העיקר שהריסים שלך יהיו מאופרים! 
ועכשיו ברצינות... 
המסקרה היא הפיתרון למי שלא אוהבת להתאפר יותר מדי אבל כן רוצה נוכחות, למי שממהרת בבוקר, למי שלא אוהבת לצאת "לא מאופרת" מהבית ולמי שרוצה מראה של "לא התאפרתי זה טבעי" היא כמובן גם הפיתרון האולטימטיבי לכל מי שכן אוהבת להתאפר! 
כשאין לי כוח להשקיע באיפור או שאני ממש ממהרת- המון מסקרה בעיניים סומק ואני מסודרת ומוכנה. כך שכבר הבנתן שמסקרה וסומק אלו שני מוצרים שאני מחזיקה בתיק שלי באופן קבוע. 
השוק מלא בסוגים של מסקרות- יקרות וזולות (פה צריך להיזהר- זול לא אומר טוב וזול מדי יכול גם לגרום לנשירת ריסים, דלקות ונזק לעיניים!), שחורות וצבעוניות. 
המסקרה יוצרת מראה שונה לכל אחת ולכן היא מוצר מאוד אישי- יש מראה דרמטי מעבה, מעגל ומאריך, כאלה דוחסות את הריסים לקבוצה וכאלה שמסרקות אותם אחד אחד. חשוב שתנסי ותראי לאיזה סוג את הכי מתחברת ואפשר ורצוי אף לשלב ביניהן. 
איך תנסי ואיך תבחרי? 
1. תתחילי עם מסקרה שחורה- היא מתאימה לכולן. לאחר מכן אם תרצי להתנסות בכמה צבעים אז את מוזמנת אבל רצוי שתהיה לך לפחות מסקרה שחורה אחת. 
2. תבדקי מה יותר נוח לך לשימוש- מברשת רחבה או דקה, מברשת ארוכה או קצרה, עגולה או סיליקון. יש לא מעט אפשרויות כך שאת לא חייבת להתפשר. 
3. בדקי שיש אישור של משרד הבריאות על המוצר ואל תתפתי לרכוש מסקרה בחנות לא מוכרת ללא אישור בריאות שתעלה לך בזול אבל לאחר מכן ביוקר.... 
4. תתחילי למרוח ולהתנסות. לא חובה להסתפק בשכבה אחת של מסקרה את יכולה למרוח, להמתין כמה שניות ולמרוח עוד שכבה- עד שיתקבל המראה הרצוי. את יכולה גם לעבות ולהוסיף ריסים ואז להחליף למסקרה מאריכה. 
אילו צבעי מסקרה כדאי? 
כאמור המסקרה השחורה מתאימה לכולן. ואם את רוצה צבע נוסף היתי ממליצה על המסקרה החומה שהיא המחמיאה ביותר לאחר השחורה. אם את בלונדינית או ג'ינג'ית תישארי עם המקרה השחורה או החומה כהה שהכי תחמיא לגוון העור וצבע השיער שלך. למי שממש אוהבת את הצבע הכחול מומלץ להשתמש במסקרה כחולה כהה (כחול נייבי) שתיראה נהדר על ריסים כהים. במידה ויש לך ריים בהירים ואת רוצה להתנסות במסקרה צבעונית- כחולה או סגולה, מרחי קודם את הריסים במסקרה חומה ולאחר מכן את הכחולה/סגולה על מנת להבליט את הפיגמנט. 
חשוב לדעת: 
1. לא מומלץ להעביר מסקרה מאחת לאחת 
2. לאחר שלושה חודשים בדקי את המסקרה שלך- אם יש לה ריח חריף זרקי לפח. 
3. כאשר את משתמשת במסקרה הוציא- מרחי וסגרי. אל תכניסי ותוציאי שוב ושוב את המברשת שכן פעולה זו דוחסת אוויר ומייבשת את המסקרה ומכניה חיידקים פנימה. 
4. המסקרה התייבשה ועוד לא עברו שלושה חודשים? שימי אותה בתוך כוס עם מים חמים וערבבי מעט. לאחר מכן השתמשי כרגיל. 
טיפ מנצח: 
רוצה לעבות ולהאריך את הריסים למראה מדהים? 
מרחי שכבה רגילה של מסקרה על הריסים. 
לאחר מכן השתמשי במברשת מסקרה ישנה שטופה היטב או במברשת גבות- תטבלי אותה בפודרה ומרחי על הריסים בעדינות. לאחר מכן מרחי שכבה נוספת נדיבה של מסקרה שחורה. תתכונני ל WOW
אלה טל,
מאפרת מקצועית המתמחה בעור בוגר

תגובות

שם

איפור וטיפול,32,טיפול רפואי,12,מניסיוני האישי,7,
rtl
item
BliGil - טיפוח ויופי: מסקרה על אי בודד, מאת המאפרת אלה טל
מסקרה על אי בודד, מאת המאפרת אלה טל
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgRTXrEREkLz88crw6wFQu_JRTPVRKvi-JPZWulmKL8WEsaPF9aQmrkxTtqlymLSEUo3kKr9VzVgvg0dY_RQuPaJX5OV6VevnTboKhJDnFImfpA9gmJQkBcdLBDkfmXurCorbVM9eBkaT8/s1600/mascara.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgRTXrEREkLz88crw6wFQu_JRTPVRKvi-JPZWulmKL8WEsaPF9aQmrkxTtqlymLSEUo3kKr9VzVgvg0dY_RQuPaJX5OV6VevnTboKhJDnFImfpA9gmJQkBcdLBDkfmXurCorbVM9eBkaT8/s72-c/mascara.jpg
BliGil - טיפוח ויופי
http://beauty.bligil.co.il/2018/11/blog-post_68.html
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/2018/11/blog-post_68.html
true
2136394277905969635
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy