--> ניקוי פנים על בסיס יום יומי - אל תוותרי, מאת אלה טל | BliGil - טיפוח ויופי

ניקוי פנים על בסיס יום יומי - אל תוותרי, מאת אלה טל

אם תשאלי נשים אם הן מנקות את הפנים שלהן בסוף היום- רוב הנשים יענו שהן מסירות את האיפור בקושי, וגם זה רק אם יש להן זמן. ואלה שלא מתאפרות ...

אם תשאלי נשים אם הן מנקות את הפנים שלהן בסוף היום- רוב הנשים יענו שהן מסירות את האיפור בקושי, וגם זה רק אם יש להן זמן. ואלה שלא מתאפרות חושבות שניקוי הפנים מיותר הרי לא התאפרו נכון? אז ממש לא נכון. ניקוי הפנים בסוף היום על בסיס יום יומי הוא חשוב לצורך שמירה על עור בריא רענן ונעים.
ניקוי יסודי של הפנים כולל הרבה יותר מרק לשטוף את הפנים עם מים. אז איך מנקים את הפנים כמו שצריך בסוף (כך) יום?
1. מסיר איפור- יש להסיר את כל שאריות האיפור על ידי שימוש במסיר איפור שיש לו יכולת המסה טובה. חשוב מאוד להשתמש בתכשיר היפו אלרגני ולוודא שהוא מותאם לסוג העור. ישנם מסירי איפור שמתאימים לכל חלקי הפנים ויש כאלה ייעודיים להסרת איפור בעיניים- הבחירה היא הנוחות שלך. כאשר את מסירה את האיפור בעיניים תסירי את שאריות המסקרה בעדינות בתנועות מלמעלה למטה- אל תשפשפי על מנת לא לתלוש ריסים בלי כוונה או לגרום לגירוי בעין.
2. חלב פנים ומי פנים- זהו שלב שגם הוא לבחירה, לא לכל אחת יש כוח וצורך לנקות את הפנים עם חלב ומי פנים ולכן לאחר הסרת האיפור אפשר לקפוץ ישר לשלב של סבון הפנים. במידה וכן החלטת להשתמש בחלב פנים ומי פנים גם כאן הדגש הוא לבחור את המוצרים המתאימים לסוג העור שלכן. חלב פנים מכיל שמנים מינראליים שממיסים את השומן והלכלוך שמצטבר על העור. בעזרת צמר גפן מנקים את הפנים עם החלב, אין צורך לשטוף לאחר השימוש. תפקיד מי הפנים הוא להשלים את תפקיד חלב הפנים ולהסיר את השאריות של הלכלוך.
3. סבון פנים- השלב האחרון שסוגר את תהליך הניקוי. גם כאן כמובן חשוב להתאים את סוג המוצר לסוג העור ולאחר השימוש בחלב ומי פנים (או ללא השימוש בהם) לשטוף היטב את הפנים עם סבון מתאים.
ניקוי פנים על בסיס יום יומי יכול לשפר משמעותית את המראה הכללי. כאשר עור הפנים נקי ומטופל הוא יישמר כך לאורך שנים ולכן אל תוותרי על הסרת האיפור וניקוי יסודי בכל ערב. בחרי מספר מוצרים המתאימים לך שתוכלי להקפיד על השימוש בהם באופן קבוע.
לאחר הניקוי היסודי כאשר הפנים נקיות ורעננות זה הזמן למרוח קרם עיניים ייעודי וקרם פנים שמיועד ללילה- ולא לשכוח למרוח גם על הצוואר!
אלה טל,
מאפרת מקצועית המתמחה בעור בוגר

תגובות

שם

איפור וטיפול,32,טיפול רפואי,12,מניסיוני האישי,7,
rtl
item
BliGil - טיפוח ויופי: ניקוי פנים על בסיס יום יומי - אל תוותרי, מאת אלה טל
ניקוי פנים על בסיס יום יומי - אל תוותרי, מאת אלה טל
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiq0xUhBIaKWs9hkUb_quKH8e40KGkqqzF4M39kMXJJoz0i_CmjKzzCPv6ePmKjqKfbiXoBpAcAyODabOmIHwomwMFQmet7aoESp2OQXr3pemXHCEDsoCm0whUxQLVip8qNcKMJvyy86Is/s1600/attractive-beautiful.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiq0xUhBIaKWs9hkUb_quKH8e40KGkqqzF4M39kMXJJoz0i_CmjKzzCPv6ePmKjqKfbiXoBpAcAyODabOmIHwomwMFQmet7aoESp2OQXr3pemXHCEDsoCm0whUxQLVip8qNcKMJvyy86Is/s72-c/attractive-beautiful.jpg
BliGil - טיפוח ויופי
http://beauty.bligil.co.il/2018/12/blog-post.html
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/2018/12/blog-post.html
true
2136394277905969635
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy