--> על קרמים סרומים ומה שבינהם. מאת יערה הוד | BliGil - טיפוח ויופי

על קרמים סרומים ומה שבינהם. מאת יערה הוד

רוב הנשים כלל לא מבינות את החשיבות של סרום או קרם פנים והרוב  לא משתמשות בהם, בטח שלא בגילאים מבוגרים. תופתעי לגלות שההמלצה היא להתחיל כ...


רוב הנשים כלל לא מבינות את החשיבות של סרום או קרם פנים והרוב  לא משתמשות בהם, בטח שלא בגילאים מבוגרים. תופתעי לגלות שההמלצה היא להתחיל כבר בגיל 18 להקפיד על שגרת ניקוי פנים וטיפוח בסיסית שכוללת בתוכה גם קרמים וסרומים. חשוב שתביני למה הקרמים חשובים וגם אילו קרמים וסרומים את בכלל צריכה.

למה בכלל צריך קרמים וסרומים?
עם השנים הגוף שלנו עובר שינויים הורמונליים, אנחנו נחשפות לשמש חזקה בקיץ, רוחות וקור שמייבשים את העור שלנו. הקולגן שמפסיק להיות מיוצר עם השנים גורם לצניחות הלא רצויות של עור הפנים ולמראה פנים עייף. בנוסף, הרגלי אכילה ושתיה שונים שלא תמיד עושים חסד עם העור עם השנים.

הקרם מה תפקידו?

לקרם מספר תפקידים חשובים ביותר. הוא מחזיר לעור את הלחות שחסרה בו, מינרליים, חומצות וקולגן שהגוף הפסיק לייצר. הוא מעורר ויטמינים הקיימים בעור כמו ויטמין C, D, A ומחדיר לעור חומרים הנוגדים ומונעים חמצון. ברוב הקרמים יש מקדמי הגנה שחשובים בארץ לא רק בקיץ אלא גם בחורף.
חשוב שתדעי שהקרמים לא עושים הבהרה, לא ימתחו את העור ולא יעשו קסמים, הם יתנו בעיקר את המזון וההגנה המתאימה לעור שלך.

הסרום, מה תפקידו?
הסרום הוא תמצית מרוכזת של חומרים פעילים ויטמינים ומינרלים, שמנים חומצות ותמציות של צמחים. מכיוון שבסרום המולקולות הן הרבה יותר קטנות מאלה שבקרם ומכיוון שיש בו מעל 80 אחוז חומר פעיל, יש לסרום יכולת חדירה הרבה יותר טובה לשכבות העמוקות יותר של העור, והוא משמש כמגן לעור ומעכב מונע תהליכים עתידיים.

חשוב שתדעי שהסרום אינו מחליף את הקרם בכלל, אלא משמש כמוליך עבורו לטיפולים ספציפיים שלהם העור זקוק ועושה עבודה פנימית מעולה על העור לשיקום.

איך תבחרי?
השלב הראשון הוא לאבחן את סוג העור שלך- זאת יש לעשות אצל קוסמטיקאית מקצועית בלבד.
חשוב לזכור שיש כמה סוגים של קרמים לפי סוג העור והיעילות. 

קרם לילה מכיל הרבה יותר חומרים פעילים והוא מטפל בעור לעומק כאשר הגוף נח, והחומרים חודרים פנימה ועובדים. 
קרם יום לעומת זאת משמש להגנה והענקת לחות. 
קרם עיניים תפקידו להאט את הקמטוטים בצידי העיניים ולהחזיר את האלסטיות לעור באיזור העיניים שהוא יותר רגיש ויותר דק.

העור מסביב לעיניים ובצוואר הוא העור הרגיש ביותר באזור הפנים ואלו המקומות הראשונים שנראה בהם את סימני הגיל ולכן חשוב למרוח גם אותם בקרמים וסרומים.
במקרים של יובש קיצוני ורגישות יתר בעור יש לעבור אבחון אצל רופא עור ולהתאים את הקרם הטיפולי לפי המלצתו.
וחשוב להזכיר שוב- קרם מותאם יאט את קצב ההזדקנות ויעניק לחות לעור ויטפל בו לאורך זמן אך לא יעלים קמטים או ימתח את העור חזרה.

יערה הוד, איפור מרגש לנשים אמיתיות- מאפרת ומנחת סדנאות איפור
www.facebook.com/yaarahodmakeup26






תגובות

שם

איפור וטיפול,32,טיפול רפואי,12,מניסיוני האישי,7,
rtl
item
BliGil - טיפוח ויופי: על קרמים סרומים ומה שבינהם. מאת יערה הוד
על קרמים סרומים ומה שבינהם. מאת יערה הוד
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhf4WlzjnzEtXjikMMYxaLQfU4ZxiWXRu-_-qgFGPVRQx75KXwzO5VwJKoJU9urp_nHBTzU5FnIErEdKCo8F9gPcZWanSpKAYN1obdmHIn27oLFKv8T18MGXwIwAkctRTEJRmunRzW_CzM/s1600/serum.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhf4WlzjnzEtXjikMMYxaLQfU4ZxiWXRu-_-qgFGPVRQx75KXwzO5VwJKoJU9urp_nHBTzU5FnIErEdKCo8F9gPcZWanSpKAYN1obdmHIn27oLFKv8T18MGXwIwAkctRTEJRmunRzW_CzM/s72-c/serum.jpg
BliGil - טיפוח ויופי
http://beauty.bligil.co.il/2019/02/blog-post_11.html
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/2019/02/blog-post_11.html
true
2136394277905969635
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy