--> טיפולים קוסמטיים או אסתטיקה רפואית - איך לבחור מבין האפשרויות? מאת צילי קרן | BliGil - טיפוח ויופי

טיפולים קוסמטיים או אסתטיקה רפואית - איך לבחור מבין האפשרויות? מאת צילי קרן

מדי שנה נכנסים לעולם הקוסמטיקה והאסטטיקה הרפואית טיפולים וחומרים יעילים חדשים, טכנולוגיות מתקדמות ומגוון רחב של אפשרויות. ההיצע הר...


מדי שנה נכנסים לעולם הקוסמטיקה והאסטטיקה הרפואית טיפולים וחומרים יעילים חדשים, טכנולוגיות מתקדמות ומגוון רחב של אפשרויות. ההיצע הרב גורם לעיתים לבלבול בקרב הציבור לגבי הטיפול המתאים והנכון ביותר. לכן חשוב להגיע אל אנשי מקצוע מומחים מתחום הקוסמטיקה על מנת לקבל הבהרה של האפשרויות, והכוונה אל הטובות שבהן. 
בואו לקרוא בכתבה על הפרמטרים שקובעים מהו הטיפול האסטטי המתאים לכם.
על מנת לקבל מידע מקצועי בנושא שוחחנו עם צילי קרן, שהינה קוסמטיקאית קלינית רפואית מומחית העובדת כבר כ- 3 עשורים בתחום. צילי, אשר למדה והתמחתה בטיפולי אנטי אייג'ינג, בוגרת האקדמיה לקוסמטיקה רפואית בגרמניה, בעלת קליניקה בתל אביב בה תמצאו את מיטב הטכנולוגיות העדכניות לטיפולים קוסמטיים רפואיים, מענה להצערת העור, טיפול באקנה בכל הרמות, הסרת נגעים, הבהרת כתמים, חיזוק שרירים, כיווץ נקבוביות, טשטוש צלקות, צריבת נימים ועוד. צילי קרן תשמח לענות על שאלות הקוראים בנושאי העור.

שלום צילי, אז מתי הולכים לרופא ומתי לקוסמטיקאית?
ראשית אני ממליצה לעבור אבחון מסודר אצל בעלת מקצוע שתבחן בדיוק מה מפריע למטופלת, ומה מפריעה לעיניה של המטפלת, כדי לבחור את המענה המתאים לכל אחת. 
כשמדובר בהזדקנות העור ישנם 4 פרמטרים על פיהם נאבחן את העור.
הראשון נושא השרירים – איבוד טונוס שגורם לצניחה של העפעפיים, הלחיים, וכתוצאה מזה קמט הצחוק נעשה יותר בולט, ויש בעיה במסגרת הפנים ושרירי הצוואר. במקרה הזה אפשר לעשות חיזוק שרירים. 
במקרה אחר יכול להיות איבוד של קולגן, שאצל כולנו קורה החל מגיל 29, אשר גורם לאיבוד האלסטיות של העור. העור נשבר וכתוצאה מכך אנו מבחינות בקמטים עמוקים. 
פרמטר נוסף הוא נושא הלחות – העור מאבד לחות עם הגיל, נעשה יותר קשיח הופך להיות שביר כמו קלף, וכל שבר הוא קמט. 
עוד פרמטר חשוב הוא נושא מרקם וגוון העור. העור יכול להיראות אפור, חסר חיוניות ולא אחיד בגוון, מופיעים כתמי פיגמנטציה, וגם על זה צריך לתת את הדעת.
האם למעשה מדובר בטיפול משולב בכמה פרמטרים?
יש מקרים שבהם טיפול בבעיה אחת מספק אותנו והאישה תצא שבעת רצון ותרגיש נפלא. לעומת זאת יש מקרים שבהם צריך להוסיף לפעמים הזרקות
גם עם כל הטכנולוגיה הקוסמטית של ימינו לא תמיד נגיע לתוצאות מספקות, ובמקרה הזה אולי יהיה מקום לשלב את סכין המנתחים, כי לא לכל מצב יש לקוסמטיקה ולהזרקות את המענה.
איך הלקוחה יכולה שלא להתבלבל מול שפע הטיפולים והחומרים? איך היא אמורה לדעת במה לבחור?
ראשית, היא לא אמורה לדעת בעצמה. היא אמורה לבוא לקליניקה עם הרבה מידע שאותו קיבלה מהמדיה ומחברות שלה, ולקבל את חוות הדעת של אשת המקצוע שתכוון אותה, כי היא לא ממש יודעת מה יש לעשות כדי לשנות ולשפר את מה שמפריע לה.
האם תוכלי לתת דוגמאות לבעיות שכיחות?
אחת התופעות השכיחות ביותר בתהליך ההתבגרות היא קמטי העישון שרואים מעל הפה (גם אצל נשים שאינן מעשנות). כמו כן שכיחה צניחת העפעפיים, הקמטים בזוויות העיניים, קמטי הצחוק בצידי הפה וריפיון העור בצוואר ובמחשוף. הטיפולים המומלצים ביותר כוללים מיכשור מתקדם כמו: HIFU אולטרסאונד לחיזוק השרירים ובניית סיבים אלסטיים של קולגן, מכשיר ה"דיקול" הפעול בשיטת המזותרפיה ללא מחטים להחדרת לחויות וחומרים ממצקים. מכשיר ה"פלאזמה" למתיחת הקמטים וסילוק עודפי העור - טיפול המחליף ניתוח גם כשמדובר בהרמת עפעפיים. כמו כן גלי-רדיו, פוטורג'וביניישן, לייזר ועוד.
לגבי בעיית הפיגמנטציה, האם יש לה פתרון?
לגבי פיגמנטציה חשוב לדעת שטיפול אפקטיבי ביותר משלב טיפול בעזרת מיכשור עם טיפול יומיומי בבית בעזרת תכשירים. הטיפול בבית חייב להימשך כדי לשפר בשלב הטיפול וכדי לשמר לאחר הטיפול. לכתמים יש נטייה חזקה לחזור ולכן הפסקת הטיפול תגרום להופעה מחודשת של הכתמים. הטיפול בפיגמנטציה לפנים ולגוף כולל טכנולוגיות היוצרות חימום עמוק, מפרקות את עודף המלנין (הפיגמנט) ויוצרות קילוף עדין. טיפול נוסף יותר חדשני הוא "פילינג קרבון" הפועל על בסיס לייזר רך ומעניק גוון עור חיוני, אחיד ובריא. לכתמים נקודתיים על גב היד, המחשוף והפנים ניתן להשתמש בטכנולוגיית ה"פלאזמה" להסרת כתמים נקודתיים ועקשניים. מרבית הטיפולים מומלצים בעיקר בחודשי החורף אבל את חלקם ניתן גם לבצע בקיץ. כמובן יש להקפיד על הגנה מפני הקרינה בעזרת מסנן קרינה בעדיפות למסנן קרינה פיזיקלי (המכיל מינרל דו-תחמוצת הטיטניום) ופחות למסנן קרינה כימי. 
שאלות בנושאי הכתבה ובנושאים נוספים ניתן להפנות אל צילי קרן 

תגובות

שם

איפור וטיפול,32,טיפול רפואי,12,מניסיוני האישי,7,
rtl
item
BliGil - טיפוח ויופי: טיפולים קוסמטיים או אסתטיקה רפואית - איך לבחור מבין האפשרויות? מאת צילי קרן
טיפולים קוסמטיים או אסתטיקה רפואית - איך לבחור מבין האפשרויות? מאת צילי קרן
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEixKX-hp3XnO6ymPFwvVDP3jS6RHMAOB1Bro5dIg1zkvlv4K4t4cecBoLN8-uiGu_bFRvHwBKyuqUDhZ-HMCUpRYjH0_a8RuZHBVXmxhBEUg68YTu3lWYHXT0g1ezqcaUmhUPtpJCWi138/s1600/%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2599.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEixKX-hp3XnO6ymPFwvVDP3jS6RHMAOB1Bro5dIg1zkvlv4K4t4cecBoLN8-uiGu_bFRvHwBKyuqUDhZ-HMCUpRYjH0_a8RuZHBVXmxhBEUg68YTu3lWYHXT0g1ezqcaUmhUPtpJCWi138/s72-c/%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2599.jpg
BliGil - טיפוח ויופי
http://beauty.bligil.co.il/2019/03/blog-post.html
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/2019/03/blog-post.html
true
2136394277905969635
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy