--> עשי בעצמך: המדריך המלא לצביעת שיער ביתית, מאת נטע קרצו-נייגר | BliGil - טיפוח ויופי

עשי בעצמך: המדריך המלא לצביעת שיער ביתית, מאת נטע קרצו-נייגר

כיסוי שורשים? שיער לבן? שינוי גוון השיער?  לפניך טיפים לצביעה ביתית נכונה - בזמן שנוח לך, במקום שמתאים לך. וגם: ההבדלים בין סוגי צ...


כיסוי שורשים? שיער לבן? שינוי גוון השיער? 
לפניך טיפים לצביעה ביתית נכונה - בזמן שנוח לך, במקום שמתאים לך. וגם: ההבדלים בין סוגי צביעה שונים. 
מראה שיער מטופח ומוקפד הוא המסגרת ההכרחית לכל לוק. שיער מרושל, דהוי עם שורשים (נוסח עדיין-לא-קפצתי-למספרה) יכול להחריב לנו את המראה ואת היום (לא סתם נטבע המשפט "bad hair day"). 
שמירה על שיער בריא, נקי ומטופח היא משימה יומיומית, ותחזוקה שוטפת, כמו חפיפה נכונה, צביעה נכונה ופעולות שימור. 
שוק צבעי השיער הצומח עשיר בחידושים ידידותיים למשתמשת, הפך את "הצביעה הביתית" למשימה קלה ונוחה הרבה יותר מאשר בעבר. 
צביעת שיער כבר מזמן איננה נחלתן הבלעדית של המספרות. 

בזמן שנוח לך, במקום שמתאים לך. וכן, זה גם הרבה יותר זול. 
כך תוכלי לצבוע את שיערך בעצמך 
·חשוב לזכור! - כל גוון שיער, טבעי או צבוע, יכול בקלות להפוך לגוון כהה. הבעייתיות מתעוררת כשרוצים לחזור לגוון בהיר לאחר הצביעה (כלומר אם בא לך גוון בהיר יותר ממה שיש לך, קחי בחשבון, מדובר בתהליך ארוך וקשה), לכן, אם את מתלבטת בין שני גוונים ולא יודעת במה לצבוע, העדיפי את הגוון הבהיר יותר. 
· בבחירת הצבע, חשוב להתייחס למפת הגוונים הנמצאת בגב אריזת צבע השיער ובקטלוגים של מותגי צבעי השיער השונים בחנות. מפה זו מתייחסת לתוצאה בהתאם לגוון השיער הטבעי/הנוכחי שלך. חשוב להתאים בין גוון שערך לבין הצבע שעל גבי האריזה, על מנת שיתקבל הצבע הרצוי והמתאים לך.
· אם ברצונך לבצע שינוי צבע קיצוני מכהה לבהיר, יש צורך לבצע הבהרה. יחד עם זאת, אם צבעת את שיערך לבלונד, תוכלי לשמר את התוצאה על-ידי צביעה ביתית. 
· מריחה נכונה: בתהליך מריחת הצבע, חשוב למרוח בשבילים, מהחלק הקדמי של הראש אחורה, מהמצח לכיוון הקדקוד והעורף. מומלץ להקפיד על שבילים ישרים בכדי שיהיה סדר במריחת הצבע. 
· ערבוב הצבע: ראשית יש לרוקן בקערה את קרם הצבע, לאחר מכן להוסיף את החמצן ולערבב היטב עד קבלת מרקם אחיד. ישנן ערכות אשר מכילות בקבוק לערבוב קרם הצבע והחמצן, וחוסכות את הצורך להשתמש בקערה. 
· לאחר המריחה, יש להישאר עם הצבע כ- 30-40 דקות לפני השטיפה,  בהתאם להוראות השימוש אשר בעלון בתוך כל ערכה שקונים, תלוי באחוז החמצן. 
· כמו-כן, לא מומלץ לצבוע בבית עם חמצן יותר מ- 9%. שימוש באחוז חמצן גבוה דורש צביעה במספרה. 
· יש לבצע בדיקת אלרגיה 48 שעות לפני השימוש. 

סוגי צביעה שונים 
לפני צביעת השיער, חשוב לאבחן מהי מטרת הצביעה? כיסוי שיער לבן, כיסוי שורשים, חידוש צבע קיים או שינוי צבע? 

כיסוי שיער לבן מלא או חלקי: 100% כיסוי מיועד למי שכבר כל השורשים שלה לבנים. במקרה כזה יש צורך בצבע עם מרקם עשיר למתן כיסוי מלא, כמו אקסלנס וקולור נטורלס. אפשרות נוספת היא להשתמש באוליה, המצטיינת בטכנולוגיה מבוססת שמנים וללא אמוניה לניחוח נעים במהלך הצביעה. 

כיסוי חלקי לכמות קטנה של שיער לבן: אם תרצי רק לתחזק את הצבע הקיים ויש לך מעט שערות לבנות שזורות בשיער, אין צורך באחוז כיסוי גבוה, וניתן להסתפק גם ב-70% כיסוי. התוצאה המתקבלת היא טבעית וחיונית יותר. כמו למשל בצבעי השיער של קסטינג, ללא אמוניה ובטכנולוגיה מיוחדת של גוון על גוון לטשטוש ולמתן גלוס לשיער. 

קיט מול מיני קיט: ההבדל העיקרי בין ערכות צבעי השיער הוא בגודל המוצרים הנמצאים בתוך הערכה. ההרכב הוא לרוב זהה (קרם צבע, חמצן, כפפות וקרם מטפח - מסכה, מרכך או שמפו). התוצאה המתקבלת היא אותה התוצאה. 

המדריך נכתב על ידי נטע קרצו באדיבות לוריאל פריז.

תגובות

שם

איפור וטיפול,32,טיפול רפואי,12,מניסיוני האישי,7,
rtl
item
BliGil - טיפוח ויופי: עשי בעצמך: המדריך המלא לצביעת שיער ביתית, מאת נטע קרצו-נייגר
עשי בעצמך: המדריך המלא לצביעת שיער ביתית, מאת נטע קרצו-נייגר
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjgesdb4wLffsgfGIsmHumqh1YsBNmN72YW2R2tIsaxoTUYVEdXcBuVX_OWVHkNnr3ttb8Dy3KzFwR9uCRqjN9xEVIk62bLTor-amNRmzDN4SnFQgOYj9GiYUWCjGwAMjJ8M2WuS9DwPSI/s1600/hair+Color_Shampoo%252C_1952.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjgesdb4wLffsgfGIsmHumqh1YsBNmN72YW2R2tIsaxoTUYVEdXcBuVX_OWVHkNnr3ttb8Dy3KzFwR9uCRqjN9xEVIk62bLTor-amNRmzDN4SnFQgOYj9GiYUWCjGwAMjJ8M2WuS9DwPSI/s72-c/hair+Color_Shampoo%252C_1952.jpg
BliGil - טיפוח ויופי
http://beauty.bligil.co.il/2020/01/blog-post_27.html
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/
http://beauty.bligil.co.il/2020/01/blog-post_27.html
true
2136394277905969635
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy